zondag 5 januari 2014

happy new year!

O wat was New York weer leuk! Die staat ook in mijn rijtje van 'steden waar ik wel eens een paar jaar zou willen wonen'.
We hebben heerlijk de toerist uitgehangen met bezoekjes aan het Empire State Building, het 9/11 memorial, 't Guggenheim museum, het vliegdekschip waar ook een Concorde en een Spaceshuttle staan, en vooral ook lekker veel gelopen, uren in die hele grote boekhandels geweest, en heel veel lekkere hapjes gegeten.
Times Square zijn we wel geweest, maar niet op oudejaarsavond, dat is bijna niet te doen, je moet er dan al zo'n twaalf uur vantevoren zijn en als je er eenmaal bent kan je niet meer van je plek, en je kan er niet eten, drinken of naar het toilet...
Dus hebben wij in een heerlijk restaurantje van een chef die ook op mijn 'eetlijstje' stond het nieuwe jaar ingeluid en dat was een veel beter plan!


 


En natuurlijk kijk je zo aan het eind van het jaar even terug. Op een wel heel erg mooi en leuk jaar voor ons. En niet eens over alles geblogd...
Zo was er familiebezoek van GeertJan en Eline, van Roel met z'n gezin; en van Naomi, Wouter en de meisjes. Zowel de Korfjes als de Rosekransjes hebben rondgereisd in BC en toen Naomi &Wouter op Vancouver Island in Tofino waren, zijn wij een paar dagen naar ze toe geweest. Vroeg op om beren te zien, lekker lunchen, en surfen in de middag. Heel erg leuk!




We hebben ook weer heerlijk veel gereisd en prachtige dingen gezien,oa in Australie en in Thailand (met Ans en Chiel!),  




en ik was in Tokyo, wat ook al heel lang op mijn reis-wensenlijst stond, echt super.





In de buurt waren we een weekend naar Seattle, het vuurwerkfestival in eigen stad en natuurlijk die geweldige verrassing voor mijn verjaardag.

Seattle SpaceNeedle

Als toetje heb ik ook nog een hele leuke freelance schrijfklus gekregen, ik schrijf het komende jaar de nieuwsbrief voor 'mijn' Pastry School,  


en was buitensporig trots toen ik een paar dagen geleden, na het schrijven van de eerste, mijn eerste, zelfverdiende, cheque heb ontvangen.

Kortom, wij mogen in onze handjes knijpen met zo'n mooi 2013 en het begin van 2014 is ook al heel goed met een bezoek aan Nederland en weer leuke zakelijke bestemmingen in de planning voor de komende maanden.

Wij wensen iedereen een heel goed, gelukkig en gezond 2014 toe!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten