dinsdag 6 januari 2009

op veler verzoek: het aanzoek!

Grinnik, veel mensen hebben gevraagd HOE hij me nou gevraagd heeft. Eerst hebben we zelf een dag of 10 lol gehad, omdat dat de eerste reactie is van iedereen: "oohh..heeft hij je gevráágd?!" ...Nou, nee, in eerste instantie niet en hebben we het gewoon min of meer samen besloten.(reactie van Ilse: súkkel!!) Maarja, dat aanzoek moest natuurlijk wél nog komen! En J.wilde dat romantisch doen. Detail: toen hij had bedacht hoe heeft hij het zn kinderen verteld, die wisten het dus al!!! Ikke niet , was leuk om hem ermee te kunnen plagen. Te pas en te onpas riep ik:"Tsja, mooi dagje voor een aanzoek. Nee, niet voordat je me gevraagd hebt. Tsja, zou ik wel willen, maar je hebt me nog niet gevraagd." Maar...het was erg romantisch en erg leuk!!
We zaten op een terras te eten in Discovery Bay op Lantau Island, HongKong, toen er na het eten een dessert verscheen,op een bord met een kaarsje, twee glazen champagne, en in chocolade op de rand van het bord stond de vraag geschreven: "Mickey will u marry me" ?





JA, natuurlijk!!!!!



Ongepland maar prachtig mooi was dat op dat moment het vuurwerk boven HK Disney begon...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten