dinsdag 6 januari 2009

De laatste werkdag




Ik moest wel even bijkomen hoor, van mn laatste weekend op SPL 27 en 28 december, vandaar nu pas weer een berichtje. De 27e lekker gewerkt ondanks een ' tegen de heimwee' planning (heel SPL gezien en op t nippertje ook nog ge-priority-floorwalked, want stel je nou toch voor dat ik uit dienst zou zijn gegaan zonder dat een keer gedaan te hebben!). En ik was best nog stoer. Nou, zondag helemaal niet meer stoer hoor, de traantjes zaten best hoog. Gezellig met Sonia kistjes gedaan (moest er natuurlijk wel om vragen, zat eigenlijk ICA, vond mn eigen werkgebied toch ook wel leuk op mn laatste dag ), en mocht wat eerder weg. Tsja, daar sta je dan. Van Syl moest ik toch echt even thee komen drinken nog bij IPR, en daar werd ik verrast met een versierde kerstboom, thee, lekkers, collega's die dag kwamen zeggen, onwijs mooie bloemen (Prachtige rozen, daar doe je me nou echt een plezier mee!) een trolly-dolly barbie en meer lieve kaarten, chocola en k'dootjes - zo ontzettend leuk en lief! Syl, Debbie, Caroline, Sabine, iedereen, jullie hebben me daar echt blij mee gemaakt! Tot en met de auto ben ik begeleid (thanks Sabine!) en heb savonds met Jaap gezellig een hapje gegeten. Tsja, en dan de volgende dag, raar joh,mn mooie bloemen neergezet en net als een jarig kind mn k'dootjes erbij. En de tranen rolden zomaar over mn gezicht, kon er niks aan doen....Hoe blij ik ook ben met alles wat er nu in mijn leven gebeurt, weg van mn stekkie bij PH is toch wel een heel grote verandering en ik ga jullie onwijs missen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten