woensdag 25 februari 2009

Afscheidsk'do!!

Vorige week kwam mijn TL gezellig op de koffie. Of ex-TL-of oud-TL, hoe zal ik dat zeggen??!?! Ze was er niet op mijn laatste werkdag dus dit was al afgesproken, gezellig thuis op de bank mn laatste beoordeling krijgen . Bepakt en beladen stond ze bij mij op de stoep - ze had allemaal leuke dingen van jullie allemaal, mn collegs'a (of ex-collega's of oud-collega's, hoe zal ik dat zeggen ) bij zich!! Terwijl ik mij over een enorm boeket boog ging de bel weer - en ik maakte mijn standaard grapje voor als de bel onverwachts gaat : " heb jij nog iemand uitgenodigd?" Met een stalen gezicht zei ze nee - maar daar stond Natas gezellig op de stoep!! Koffie, thee, lekkers, bloemen, lekker kletsen, een geweldig didgitaal fotoboek door Sas in een bewerkte reportage op DVD gezet en een heel heel gaaf afscheidsk'do: een zilver bedelarmband-horloge (een van de bedeltjes is een horloge)die ik al op mn wensenlijstje had staan sinds Ramona zoiets als afscheidsk'dootje kreeg....HEEL ERG LEUK!!! DANK jullie wel lieve collega's, voor bloemen, k'do, lieve woorden die niet op een kaart pasten - ik ben er superblij mee en zal met plezier door HK lopen met mn mooie armbandklokje!!!

Vandaag zat in de post mijn laatste salarisstrookje.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten