dinsdag 22 december 2009

Kerstvakantie

Jaap en ik beiden weer thuis in ons gezellige HongKongKersthuisje, GeertJan en Jeroen zijn hier (de zoon van Jaap met een vriend), heel erg druk op straat, rijen voor de deuren van de luxewinkels (!), overal kerstversiering, het huisje ruikt lekker omdat ik een aanval van knusse bakkerigheid heb en er dus dagelijks wel wat lekkers in de oven staat, berichten en foto's van familie en vrienden met prachtige winterse sneeuwplaatjes (ik wil boerenkool!!!), leuke dingen doen met de jongens, Jaap ook wat meer thuis, he wat gezellig allemaal!!!

Fijne dagen voor iedereen!

2 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier met z'n allen in Hong Kong! De sneeuw is prachtig om te zien, maar wel koud en het hele land is ontregeld ivm de sneeuw. We hopen dus maar dat Arjen en mijn zus vandaag met de trein kunnen komen!!

    Geniet van elkaar en het "warme" HK!

    X Ryanne

    ps, die lekkere dingen in de oven klinken goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Mickey en Jaap,
    Hele fijne dagen met de familie in Hong Kong!
    Als ik terug ben gaan we boerenkool eten ok? Ik neem het mee compleet met worst!
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen