vrijdag 24 augustus 2012

still working....

....on the apartment!

WAT een hoop werk...en allemaal van die kleine dingen die tegen zitten, vaatwasser stuk, onderdelen moeten besteld worden, hopelijk eind volgende week opgelost. Min of meer zelfde met een gloednieuwe fridge....onze HK - Ikea kasten die toch echt veel te glad en te wit zijn voor dit huisje - dus op zoek naar wat anders. Jaap is vreselijk druk op zn werk en we hebben 'nog maar' 1 1/2 week tijd voor dingen, want daarna weer samen op reis voor werk.

Maar...we boeken vooruitgang! Hoewel nog niet alle spullen uit het tijdelijke appartement over zijn, slapen we wel sinds 3 dagen in het nieuwe. We hebben een nieuwe bank die heerlijk zit en binnen twee dagen geleverd kon worden (ook nog eens door een beeldschone jongeman ;-)  ), en we hebben een superleuk vloerkleed gevonden voor beneden (het HongKong-skyline vloerkleed gaat naar boven).
Vandeweek zat ik eens naar ons nieuwe kleedje te turen en ineens zag ik het - ik weet waarom ik het zo leuk vind! Het past namelijk precies  bij ons Chinese theeserviesje, hahaha, dat kwartje was echt niet eerder gevallen!


kleed...


en theeservies!

Ok, misschien moet ik het anders brengen:
Stad en land afgezocht totdat we een kleed hebben gevonden dat bij ons theeservies past....!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten