zaterdag 11 december 2010

indrukwekkend

Soms kom je al lezend en doorklikkend op blogs van andere mensen iets moois tegen. Of iets leuks, iets lekkers, in ieder geval iets dat de moeite waard is.
Ik kwam vandaag iets tegen waar ik van onder de indruk was.
Een jonge dame die wacht op een longtransplantatie en op haar blog schrijft over haar leven in het ziekenhuis en met haar ziekte. Wachtend.
Indrukwekkend, maar dat is eigenlijk niet wat ik bedoelde.
Wat ik leuk en indrukwekkend vind is dat zij op een heel slimme manier geld aan het ophalen is voor de NCFS:
De Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting zet zich in voor verbetering van de kwaliteit van leven en levensduur van patiƫnten met Taaislijmziekte.
Ze heeft sponsors gevonden die voor iedere volger van haar blog 1,50 doneren aan de NCFS.
Een druk op de knop is dat, op haar blog.
Doen!

Lees er hier alles over.

En lees ook eens een paar van haar blogberichtjes.

Relatief he, onze eigen 'dingetjes'....

PS ik heb haar beloofd dat ik voor elke volger, totaan de 1500 volgers, 10 cent doneer. Ze zit inmidels, vandaag,14 december, op 615 volgers! Doen dus even, volger worden?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten