vrijdag 9 april 2010

Van die dingen...

...die oh zo handig zijn om bij je te hebben als je een dagje op pad gaat, of langer op reis. Die je ook voldoende hebt. Thuis. Op handige plaatsen.
Maar - meestal - net niet bij je als ze van pas zouden kunen komen.....

* opvouwbare en herbruikbare boodschappentas
* opvouwbare regenjas
* papieren zakdoekjes
* adapters
* opvouwbare paraplu
* petje

Dit uiteraard ondanks een tas vol *andere* practische dingen die je wel bij je hebt...

Ik ben een adapter en paraplu rijker terug gekomen uit Japan. Ik hou niet van paraplu's. Meestal negeer ik de regen vakkundig. Maar dit was me toch echt te gortig...de paraplu-mevrouw deed goede zaken, de paraplu heeft mij trouw 4 dagen droog gehouden.
Misschien, misschien denk ik er volgende keer aan het ding mee te nemen?! I doubt it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten