maandag 14 juni 2010

op de radio

Verhuizen. Inpakken. Dan heb je de radio aan, natuurlijk. Via de computer had ik Radio Veronica aan. Stoet, de Dj vroeg zich hardop af waar ter wereld mensen nog meer naar Veronica luisteren, en hoe laat het daar dan was.
Mailtje naar de studio zou-ie leuk vinden.
Mickey stuurt mailtje.
En komt vervolgens op de radio! Grijns. Van de naam 'HongKong' kreeg de radioman meteen zin in loempia's, zei hij.
Zo maf je eigen namen op de radio te horen!!

Grote lol in huize Korf...

--------------------------------------------------------------------------------
Verzonden: 2010-06-15 04:35
Aan: studio Veronica
Onderwerp: luisteren in t buitenland


Goodmorning!

Hier in HongKong is het inmiddels half 11. Wij verhuizen vandaag, lekker om bij het inpakken naar veronica te luisteren!

groetjes Jaap en Mickey

---------------------------------------------------------------------------------

From: studioveronica@radioveronica.nl
To: mickeynavon
Date: Tue, 15 Jun 2010 04:36:30 +0200
Subject: RE: luisteren in t buitenland


Hi There!!

Zal ik zo ff roepen op zender...
Leuk!

Succes met verhuizen!

Groet,
Stoet

3 opmerkingen:

  1. Aaaah! Vandaar dat mailtje "zet de radio even aan op Veronica" :-) Ik sluit me aan bij Stoet: succes met verhuizen! (Dat zal nog niet meevallen na alle tumult de afgelopen week en avond...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, bij mijn oud collega's!! Top om te horen dat mijn vrienden hier naar Veronica luisteren :)

    BeantwoordenVerwijderen